Eerste Week in Australie - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Anne Bergmans - WaarBenJij.nu Eerste Week in Australie - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Anne Bergmans - WaarBenJij.nu

Eerste Week in Australie

Blijf op de hoogte en volg Anne

18 Januari 2015 | Australië, Collaroy

Mijn eerste week in Australië zit er alweer bijna op. We zijn deze week naar de Blue Mountains, Wild life park, Shelby Beach, Manly en Sydney geweest. Het was een hele vermoeiende maar super leuke en gezellige week! Ik heb deze week nog met een groep doorgebracht, maar vanaf morgen gaan we allemaal onze eigen weg en gaat het avontuur dus echt beginnen.
Ik ben pas een week in Australië maar ik begin nu al verliefd te worden op het land. De sfeer die hier hangt is zo gaaf, niemand heeft haast of stress, de mensen zijn vrolijk, ontspannen en ontzettend aardig. Daarbuiten is het ook echt en prachtig land, met mooie witte stranden en prachtige stukken natuur. Morgen ga ik heel de dag surfen, daarna blijf ik nog een paar dagen in Collaroy (een dorpje bij Sydney waar ons hostel staat) en daarna trek ik Sydney om daar nog een paar dagen te verblijven. Maandag 26 januari begint mijn surfopleiding waar ik echt heeel veel zin in heb. Het is hier gemiddeld 30 graden dus dat wordt een maand lang zon, zee, strand en surfen 

  • 18 Januari 2015 - 11:27

    Clea:

    hoi lieve anne ik ben bijna jaloers op jou hoor.......maar ik wil niet zo lang weg en zeker
    niet zo ver....dus blijf ik mooi hier en geniet van jouw briefjes met alle nieuwtjes en fotootjes.....
    heel veel liefs clea xxxxxxxxxx

  • 18 Januari 2015 - 16:00

    Linda:

    besef jij dat je nog maar 4 dagen daar bent! Het voelt waarschijnlijk als bijna een week maar het zijn maar 4 dagen. Goed teken! We'll keep in touch en tot dinsdag on skype. xxxxxx

  • 18 Januari 2015 - 16:45

    Opa John:

    Ja, leuk daar he. Ik denk met weemoed terug aan de tijd dat ik daar, zij het voor twee weken, was. Niemand haast, gedisciplineerd verkeer en heerlijk weer.

  • 18 Januari 2015 - 20:10

    Anita:

    Hi Anne, aan het begin van deze superreis wil ik je graag alles toewensen waar je (wellicht onbewust) op zit te wachten en meer!....het begon dus al met een land om verliefd op te worden; vrolijke, aardige mensen en een heerlijke surfperiode voor de boeg....laat je verrassen door al het moois dat nog op je pad komt...die gave heb je van thuis meegekregen, geniet er van met volle teugen. Het ga je goed!! Lieve groetjes, Anita

  • 19 Januari 2015 - 16:46

    Oma En Opa Toon En Tonny:

    fijn dat je daar goed weer hebt was het maar hier .hier hebben wij af en toe sneeuw foto.s gezien leuk ik hoop dat je het surfen ook leuk vindt anne veel plezier groetjes

  • 21 Januari 2015 - 10:55

    Coen En Nicole:

    Goed om te horen dat je het nu al zo naar je zin hebt!
    Groet, Coen en Nicole

  • 22 Januari 2015 - 08:50

    Clea:

    hoi allerliefste anne.........nou begin ik me toçh af te vragen of jij daarginds ook nog nuttige dingetjes
    gaat doen........of hou jij je 'n jaar lang alleen maar bezig met surfen en feestjes vieren en zwemmen(waar je trouwens groot gelijk in hebt)en andere onnuttige zaakjes.........ik denk dat ik ook maar overkom want ik
    begin er steeds meer zin in te krijgen om mijn bikini in te pakken en andere leuke zonnige kledingstukjes en
    me ook te laten verwennen door zon zee en strand.........vier maar lekker jouw feestjes hoor......
    heel veel liefs clea xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Januari 2015 - 16:43

    Ellen:

    lieve Anne , fijn dat je het naar je zin hebt. geniet ervan en ik ga je volgen hoe ooi het land is. lieve groetjes van je ex collega van ah Ellen

  • 26 Januari 2015 - 08:25

    Clea :

    liefste vrouwtje,ik vroeg me eigenlijk af of je nog wel tijd hebt voor jouw missie daarginds en
    of je al leuke vriendjes of vriendinnetjes tegengekomen bent(ik bedoel échte vriendjes he,van die
    mooie aantrekkelijke)......want het lijkt mij toch wel 'n land waar er genoeg rondzwemmen en rondsurfen en rondlopen.......doe maar lekker genieten meisje en tot de volgende keer....liefs clea xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Collaroy

Anne

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 7676

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 13 Januari 2016

Australië

Landen bezocht: