Mijn planning - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Bergmans - WaarBenJij.nu Mijn planning - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Bergmans - WaarBenJij.nu

Mijn planning

Blijf op de hoogte en volg Anne

26 April 2015 | Australië, Sydney

Hallo iedereen,

Ik heb er al weer 2 maanden opzitten in mijn au pair familie, dus nog 1 te gaan. Eind mei ga ik mijn au pair familie verlaten en dan ga ik met twee meisjes, Agnes en Jacyntha, die ik hier heb ontmoet drie weken naar Indonesië. Even lekker een paar weken genieten op een eilandje van zon, zee en strand, en eindelijk weer vollebak surfen! Daarna ga ik weer terug naar Australië en ga ik tot september weer verder de oostkust afreizen, samen met Lotte en Anouk want die komen mij opzoeken :). Ik denk dat er nog nooit zoveel mensen uit Borkel op hetzelfde moment in Australië zijn geweest haha. Ik heb heel veel zin om ze weer te zien want die twee zijn toch echt wel onvervangbaar.
Eind augustus komt ook Sam, een Engels meisje die ik op surfcamp heb ontmoet, weer terug naar Australië voor een jaar! We hebben elkaar ontmoet in de bus naar het surfcamp en in de weken daarna zijn we hele goede vriendinnen geworden, ik ben dus ook super blij dat ze heeft besloten om terug te komen :).
Ik ben mijn reis alleen begonnen maar ik ben eigenlijk nog geen seconde alleen geweest, tijdens je reis maak je zoveel bijzondere vriendschappen.
Ik vind Australië en het reizen zo leuk dat ik heb besloten er twee jaar Australië van te maken. Maar de enige manier om een tweede jaar in Australië te 'verdienen' is als je 3 maanden op een boerderij werkt, dus van september tot december ga ik samen met Sam, Jacyntha en Agnes op een boerderij werken. Bij het surfcamp waar ik geweest ben zat ook een boerderij, hopelijk kunnen we daar terecht, dat is een soortvan werken in een paradijs dus dan zijn die 3 maanden zo om.
Als ik klaar ben met m'n 3 maanden boerderijwerk kom ik eventjes terug naar Nederland voor een paar weken om iedereen weer even te zien, ik vind 2 jaar te lang om achter elkaar weg te blijven. Ergens in januari vlieg ik dan weer terug naar Australië om lekker rond te reizen met Sam yeww.

Maar nu eerst even nog een maandje au pair zijn dus, ik heb echt een band met de kindjes gekregen en ik ga ze echt ontzettend missen! Maar ik ben ook blij dat ik weer lekker kan gaan backpacken en allemaal verschillende plekken ga zien.

Nou dit is dus mijn planning voor het komende jaar, ik maak wel weer een update als ik in Indonesië aan het strand zit met m'n coktailtje en 35 graden :)

Groetjes uit Australia !

  • 26 April 2015 - 15:04

    Clea:

    allerliefste anne,wat klink je toch australisch zeg....alles blij en zonnig en vooral zo groot en wijd......ik
    hoop trouwens dat je papa niet misloopt in dat grote wijde kangeroe-continent....over kangeroes gesproken
    heb jij daar ook al dingo's en konijnen gezien want die schijnen ze er veel te hebben.......hoe is het met
    jouw blessure van het watersporten????....alles weer heel en huids????.....ik hoop dat jouw afscheid van
    het aupair gedoetje niet té emotineel zal zijn alhoewel het dan wel betekent dat je er graag was....dus doe
    toch maar dikke lieve tranen......nou liefste hartje,heeeeeel veel plezier in dit laatste kindermeisjesmaandjeen op naar de zwerftochten.......liefde en liefs clea xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 April 2015 - 22:28

    Rezah:

    Echt supervet man, ook dat je er nog een kaartje kan bijknallen.
    Indonesië is ook echt prachtig, ben er zelf 1x geweest en zou zo terug willen!
    Veel plezier nog iig!

  • 26 April 2015 - 22:28

    Rezah:

    Echt supervet man, ook dat je er nog een kaartje kan bijknallen.
    Indonesië is ook echt prachtig, ben er zelf 1x geweest en zou zo terug willen!
    Veel plezier nog iig!

  • 27 April 2015 - 10:11

    Iet:

    Hoi anne
    leuk dat je het zo goed naar je zin hebt. Wij missen je hier wel. Jullie pap houdt me een beetje op de hoogte als ik m zie. Wel spannend nog een jaar erbij. Maar je hebt groot gelijk. Als je t kan doen. Wel goed uitkijkrn he maar dat doe jij wel. Veel plezier de komende weken met je familie. Gr en tot volgrnde keer. gr ietxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Anne

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 7668

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 13 Januari 2016

Australië

Landen bezocht: