Aangekomen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Bergmans - WaarBenJij.nu Aangekomen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Bergmans - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Anne

15 Januari 2015 | Australië, Sydney

vandaag zijn we na twee lange dagen reizen aangekomen in Sydney! De sfeer die hier hangt is echt geweldig. Het is ongeveer 30 graden, de zon schijnt volop en het strand is 2 minuten lopen. We hebben lekker gebarbecued en wat gedronken en gekletst met andere backpackers, hartstikke gezellige avond gehad! Helemaal geen last van een jetlag dus dat is ook wel fijn. Over twee weken begin ik aan mijn surfiopleiding in byron bay maar nu nog even genieten van mijn tijd in syndey!

  • 15 Januari 2015 - 18:21

    Iet:

    Ben benieuwd hoe t gaat met je surfen. Veel succes. Geniet maar van die 30gr. Hier is t regen met verl wind. Brrrrr. Niets voor mij. Gr iet

  • 16 Januari 2015 - 19:22

    Clea:

    geweldig lieve anne....ik ben trots op jou hoor en zoals je ziet heb ik van mama
    jouw adresje gekregen.....kan ik mooi bijhouden wat je allemaa luitspookt daarginds...
    liefs clea xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Anne

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 7686

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 13 Januari 2016

Australië

Landen bezocht: