Surfcamp - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Anne Bergmans - WaarBenJij.nu Surfcamp - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Anne Bergmans - WaarBenJij.nu

Surfcamp

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 Februari 2015 | Australië, Coffs Harbour

Ik ben vorige week maandag aangekomen op het surfcamp, dus ik ben hier alweer bijna een week. En het is zo ontzettend gaaf hier! Samen met 20 andere mensen 'woon' ik in een huisje aan het strand. Onze dag ziet er als volgt uit:
Om 6 uur s ochtends (!!!) is onze eerste surfles. Dat betekend om 5:30 opstaan, ontbijten, wetsuit aan en het water in. Ik ben echt geen ochtend mens dus het vroege opstaan vond ik eerst helemaal niks, maar het is echt waard. Je ziet de zon opkomen, je ziet dolfijnen in het water springen en dat maakt het allemaal goed. Na de surfles (die twee uur duurt) ga je voor 'second breakfast' omdat je echt honger krijgt van dat surfen. Daarna kan je nog even gaan slapen of op het strand liggen of we gaan gewoon gezellig wat kletsen op onze veranda. Om 12 uur gaan we lunchen, en na de lunch ga je weer surfen of fitnessen, dat duurt weer twee uur. Daarna kan je zelf nog even gaan surfen, maar meestal ben je dan zo uitgeput dat je dat niet doet haha. S avonds eten we met z'n allen en daarna drinken we wat bij het kampvuur of op het strand en rond negen uur ligt iedereen in bed om weer fit te zijn voor de volgende dag. Behalve op Dinsdag en zaterdag, want dan is er een beachparty op het camp! :) in het weekend hebben we geen verplichte lessen dus dan gaan we gewoon zelf het water in, of met de bus naar de stad en winkelen.

Maar het is hier dus super! De mensen met wie ik samen leef zijn super leuk en gezellig, de zon schijnt, we wonen aan het strand, het enige waar we aan hoeven te denken ik surfen, wat wil je nog meer....

  • 01 Februari 2015 - 10:25

    Clea:

    liefste anne,wat ben ik blij voor jou dat je het zo verschrikkelijk goed naar je zin hebt daarginds in
    dat kangoeroeland......of zijn er bij jullie geen skippy's????.....als jij over 'n jaartje hier weer tussen
    de kikkertjes en de goudvissen bent zul je toch wel heeeeeeeeeeel erg moeten wennen.......ik
    heb gehoord(hoe is het mogelijk dat ik dat heb gehoord)dat jouw pappie binnenkort eventjes
    sociale controle komt uitoefenen om te zien of het allemaal wel zomaar kan wat jij schrijft dat je doet
    daar inde zon aan het strand en onder water.......als de koffer groot geneog is kom ik stiekem
    mee.......ook al zit je er niet eçht op te wachten........liefste schat,ik wens je alle plezier en alle
    geluk en alle feestjes van heel het australische continent toe en tot de volgende keer.....heeeeeeel
    veel liefde en liefs clea xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 01 Februari 2015 - 11:44

    Oma Bergmans:

    aan het




    we hebben de fotos bekeken waar je aan het surfen was maar smorgens zo vroeg op dat valt zeker niet mee maar je went er wel aan wij zijn wel blij dat je naar je zin hebt


    groetjes opa oma











  • 01 Februari 2015 - 13:16

    Tante C:

    Zoals je het omschrijft klinkt het echt super geweldig. Net een droom. Wat gaaf dat jullie bij zonsopgang en met dolfijnen beginnen. heerlijk om na het tweede ontbitje nog een beetje op het stand te liggen. En dan die beachparty's twee eer per week. Oh ah oeh............ zo geweldig! Heb je veel last van spierpijn of valt dat mee? Ik zou het in ieder geval niet kunnen op zo'n plank staan. het voordeel is dat je wel lekker zacht valt haha, want ja ik zou natuurlijk meer vallen dan staan................ groetjes Tante C

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coffs Harbour

Anne

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 7683

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 13 Januari 2016

Australië

Landen bezocht: