Eerste maand in Australie - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Anne Bergmans - WaarBenJij.nu Eerste maand in Australie - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Anne Bergmans - WaarBenJij.nu

Eerste maand in Australie

Blijf op de hoogte en volg Anne

18 Februari 2015 | Australië, Arrawarra

hee hee, bijdeze weer even een verslagje omdat ik nu een maand in Australië ben! Ik ben nog steeds op het surfcamp ik kan alleen sinds gisteren niet meer surfen omdat ik een spier gescheurd heb. :( Ik heb nog twee weken te gaan op het surfcamp, maar dat worden dus twee weken zonder surfen of sporten. Echt heeeel erg balen maar ik heb het nog steeds leuk hier! Over twee weken eindigt dus mijn surfcamp en ik heb besloten om au pair te worden voor een paar maandjes. Ik ga werken voor een gezin in Canberra (de hoofdstad van Australië) met twee kindjes van 1 en 3. Ik ga vier of vijf dagen per week op de kindjes passen en de andere dagen ben ik vrij om Canberra te verkennen. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden maar ik heb er heel veel zin in! Vanuit daar ga ik mijn reis verder plannen want er zijn nog zo veel dingen te zien! Ik dacht eerst dat een jaar heel lang zou zijn, maar nu ik hier daadwerkelijk ben vraag ik me af of ik wel genoeg ga hebben aan een jaar. Maar de komende maanden heb ik genoeg tijd om daar allemaal over na te denken. Eerst nog maar even genieten van mijn laatste weken op hier op het surfcamp.

XXX

  • 18 Februari 2015 - 07:41

    Clea:

    liefste vrouwtje,wat 'n pech zeg......dat had je ook beter kunnen bewaren voor bij albert heijn hoor.......
    maar geniet dan alleen maar van het uitzicht de zon de zee en al die andere die zich 'n hoop moeite
    doen op zo'n plankje te blijven staan om er uiteindelijk toch van af te pleuren....ga er maar gewoon
    'n beetje om liggen/zitten lachen en ben asjeblief 'n beetje zuinig op jouw lichaam want dat moet/mag
    nog heeeeeeeeeeel lang mee......en als jij straks in dat gezinnetje bent kun je oefenen hoe het is
    om keendjes te hebben en ze te mogen verzorgen.....dat gaat je best wel lukken hoor,moedertje in spe(???)
    en dan kunnen papa en mama zich voorbereiden op hun grootouderschap(!!!!)......liefste hartej,ik wens jou
    nog 'n fijn gelukzalig verblijf op het surfkamp en ondanks je blessure zul jij je best vermaken.......
    tot de volgende keer......heel veel liefs clea xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 18 Februari 2015 - 13:23

    Tante C:

    niet zo fijn dat je je spier hebt gescheurd. Arme jij! Maar wel goed dat je het nog steeds fijn hebt daar. En dan over 2 weken je volgende avontuur in. au pair! Ik snap dat je tijd voorbij vliegt. Je hebt nog een heel leven voor je. Laat de factor tijd maar gewoon los zou ik zeggen. je merkt het vanzelf of je na een jaar terug wil of niet. Sterkte met je spier!!!!XXXXXXXXXXX

  • 20 Februari 2015 - 12:11

    Tonny Bergmans:

    wat een pech toen je klein was zji je ik heb mjin lesje wel geleerd en over twee weken heel wat anders als au pair wel leuk met kleine keendjes te werken groetjes opa oma bergmans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Arrawarra

Anne

Actief sinds 30 Dec. 2014
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 7684

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 13 Januari 2016

Australië

Landen bezocht: